Direct aan de slag?
 

Wil je een document zelf digitaal tekenen of laten ondertekenen? Met SecuDoc is het mogelijk om documenten door één of meerdere personen te laten ondertekenen. Na de digitale ondertekening ontvangt iedereen een ondertekend exemplaar per mail. 

  • Eénvoudig digitaal onderteken met SecuDoc
  • Onderteken met desktop, laptop, smartphone en tablet
  • Maandelijks opzegbaar (minimale afname van 3 maanden)
 
 
 

Digitale ondertekening

Eén nieuwe feature van SecuDoc is dat je eenvoudig de ontvanger van jouw bestanden om een handtekening kan vragen. Een ondertekenverzoek kan je inzetten voor verschillende doeleinden. Met het thuiswerken wil je werkzamheden digitaal voortzetten en SecuDoc kan je hierin helpen. Je kan bijvoorbeeld een offerte naar een klant sturen via SecuDoc, de klant kan deze via SecuDoc digitaal ondertekenen en het vervolgens naar jou terug sturen. Ook kan je een belangrijk document met een nieuw beleid naar je medewerkers sturen en ze om een handtekening vragen nadat ze deze gelezen en akkoord bevonden hebben. Een ondertekening is eenvoudig te zetten met je muis of zelfs via smartphone. 

 

 

 
Digitale ondertekening
 
 

Waar kan je SecuDoc voor gebruiken?

SecuDoc kan je gebruiken voor verschillende bedrijfsdoeleinden. Je kan SecuDoc inzetten om bestanden intern en extern veilig te sturen. Als organisatie laat je zien dat je AVG belangrijk vindt en dat je er alles aan doet om deze wetgeving te volgen. Verder kan je SecuDoc gebruiken om grote bestanden te versturen die je niet via mail en andere webapplicaties kan versturen; afhankelijk van je abonnnement kan je bestanden tot 50 GB via SecuDoc versturen. Je kan offertes, contracten en andere bestanden laten ondertekenen met digitaal ondertekenen. We gebruiken de beste technologie om ervoor te zorgen dat niemand anders bij je bestanden kan behalve jij en je ontvanger(s).

 

 
  • Grote bestanden versturen
  • Digitaal ondertekenen
  • Bestanden veilig ontvangen
  • AVG-proof
 

Hoe werkt het digitaal ondertekenen?

  • Inloggen
    1. Inloggen

    Log in op SecuDoc, selecteer de bestanden die je wilt laten ondertekenen en verstuur deze naar de juiste ontvanger(s)

  • Ondertekenen
    2. Ondertekenen

    De ontvanger(s) krijgen een mail met daarin een link naar het bestand en een ondertekeningsveld. 

  • Bewijsstuk
    3. Bewijsstuk

    Nadat de handtekening is gezet ontvangt iedere ondertekenaar en de verzender een ondertekend exemplaar per e-email. 

Wat kan je nog meer met SecuDoc?

  • SecuDoc Business Bestanden versturen tot 50 GB

    Jouw bestanden kunnen tot maar liefst 50 GB verstuurd worden. Met de Autosend-functie verstuurt de overdracht zichzelf en heb je tijd om iets anders te doen.

  • SecuDoc Business Uploadverzoek versturen

    Door middel van Droplinks kun je benodigde (grote) bestanden ook op een veilige manier ontvangen. Verstuur een uploadverzoek naar de gewenste partij en ontvang het verzochte bestand op een veilige manier.

  • Verkeerde bestanden intrekken

    Verkeerd e-mailadres ingevuld of een verkeerd bestand geselecteerd? Je kunt door deze ideale functie jouw onjuiste zending intrekken, de ontvanger zal het verstuurde document dus nooit kunnen openen.

  • Jouw bestanden volgen

    Geen smoesjes zijn meer mogelijk, je kunt jouw bestanden namelijk van A tot Z traceren. Je kunt dus zien of jouw bestand aangekomen, ontvangen en zelfs geopend is.

 

Direct een groot bestand versturen?

Maak binnen één minuut je SecuDoc proefaccount aan en verstuur grote zakelijk bestanden naar jouw relaties.

Kvk-inschrijving vereist.

 
Direct een groot bestand versturen?
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

     

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media