Wil je een document zelf digitaal tekenen of laten ondertekenen? Met SecuDoc is het mogelijk om documenten door één of meerdere personen te laten ondertekenen. Na de digitale ondertekening ontvangt iedereen een ondertekend exemplaar per mail.
Digitale ondertekening
Eén nieuwe feature van SecuDoc is dat je eenvoudig de ontvanger van jouw bestanden om een handtekening kan vragen. Een ondertekenverzoek kan je inzetten voor verschillende doeleinden. Met het thuiswerken wil je werkzamheden digitaal voortzetten en SecuDoc kan je hierin helpen. Je kan bijvoorbeeld een offerte naar een klant sturen via SecuDoc, de klant kan deze via SecuDoc digitaal ondertekenen en het vervolgens naar jou terug sturen. Ook kan je een belangrijk document met een nieuw beleid naar je medewerkers sturen en ze om een handtekening vragen nadat ze deze gelezen en akkoord bevonden hebben. Een ondertekening is eenvoudig te zetten met je muis of zelfs via smartphone.
Waar kan je SecuDoc voor gebruiken?
SecuDoc kan je gebruiken voor verschillende bedrijfsdoeleinden. Je kan SecuDoc inzetten om bestanden intern en extern veilig te sturen. Als organisatie laat je zien dat je AVG belangrijk vindt en dat je er alles aan doet om deze wetgeving te volgen. Verder kan je SecuDoc gebruiken om grote bestanden te versturen die je niet via mail en andere webapplicaties kan versturen; afhankelijk van je abonnnement kan je bestanden tot 50 GB via SecuDoc versturen. Je kan offertes, contracten en andere bestanden laten ondertekenen met digitaal ondertekenen. We gebruiken de beste technologie om ervoor te zorgen dat niemand anders bij je bestanden kan behalve jij en je ontvanger(s).
Hoe werkt het digitaal ondertekenen?
Wat kan je nog meer met SecuDoc?
Ontdek de beste manier om grote bestanden veilig te versturen.
Maak binnen één minuut uw SecuDoc proefaccount aan en verstuur grote zakelijk bestanden naar uw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.